torsdag 24 mars 2011

Lugn jogg i terräng

Lugn jogg i terräng för att inte fresta på knät för mycket. Det tycks i alla fall inte bli sämre av lite löpning så jag fortsätter med mina korta lugna pass i skogen. Men blir det inte helt bra snart måste det nog till en längre vila. Jag vill ju kunna springa på i hyfsad fart i ett par timmar och gärna ännu längre på sikt. Då duger inte dessa halvtimmeslöpningar jag ägnar mig åt för tillfället. Frustrerande.

Dock passar den lilla tid jag lägger på löpningen väldigt bra ihop med de tre tidsödande skolprojekten som löper parallellt just nu. Lektionsplanering och medföljande egen undervisning, seminerieuppgifter och ett fördjupningsarbete. Jobbigt, lärorikt och roligt på samma gång.

Tid: 36 minuter
Sträcka: 6.13 km
Hjärta: 142 (79 % av max)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar