torsdag 15 september 2011

Många korta blir det

Det blir fler korta pass denna vecka pga att jag ska vara ledig från studier nästa vecka. Måste alltså läsa in den veckan nu och jag tar hellre fler korta pass än några längre. Ett sätt att korta ner milpassen på löparbanan är ju att springa fortare så jag försökte hålla ett hyfsat tempo efter den första lugna kilometern. Upp till kilometer nr 5 flöt det på bra men sedan saktade jag ner ett tag eftersom jag tröttnade lite. Sista kilometern drog jag på ganska bra och kom till slut in på 43.47.

Ps De två senaste passen på Backavallen har avslutats i ljuset av några lampor som lyser upp en fotbollsplan 250 meter längre bort. Men det är faktiskt inget bekymmer eftersom löparbanan är fri från skräp och innerlisten syns bra.

Löparbana (barfota)

10 km

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar