tisdag 20 september 2011

Sprungit för fort

Så här ska löpning gå till. Tror faktiskt jag sprungit lite för fort på de flesta passen den senaste månaden. I och för sig har passen varit relativt korta och jag har haft mycket spring i benen, men förutom ett milpass har inget varit så fantastiskt skönt att springa som idag. De långa lugna passen är speciella. Tyvärr blir det inte så många som jag önskar. Men kanske tar jag mig tid till flera längre pass i höst. Har ju idag fått hem en pannlampa, LED Lenser H7, som förlänger möjligheten att springa i terräng på kvällen. Frågan är om lampan är tillräckligt stark. Ska testa den nästa vecka när jag kommit hem från Irland.

Terräng

1 h 46 min


Edit PS Upptäckte strax efter publiceringen att det är den 20 september. Dvs exakt 1 år sedan jag tog ett av mina bästa beslut någonsin och började springa. Löpningen ger mig en sådan glädje i livet attt ex psykiskt tuffa perioder (som man tyvärr aldrig kommer ifrån) blir mycket lättare att leva med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar