lördag 13 augusti 2011

Aquasocks igen och första löpardrömmen

Bestämde mig för min "vanliga" skogsrunda på knappa milen i dag. Aquasocks och shorts - mer behövs inte för att få en mycket njutbar timme i skogen.

Drömde förresten för första gången om löpning i natt. Det brukar vara ett tecken på att jag har fördjupat mig i ett ämne eller att jag blivit påverkad av något eller någon väldigt mycket. Jag hade i alla fall en mycket skön känsla när jag vaknade upp i morse.

Förra passet med Aquasocks (drygt 80 min) slet ganske rejält på vaderna och jag hade träningsvärd i två dagar efteråt. Efter dagens pass (57 min) kände jag ingenting i vaderna och benen känns så här på kvällen bara skönt använda.

Terräng (minimalistiskt)

57 min (29 minuter ut, 28 minuter hem)
9.5 km

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar