fredag 6 maj 2011

Planering inför Gbg-varvet

Ytterligare ett mountainbikepass i skogarna. Denna gång blev det dryga 2 mil där jag fick anstränga mig ganska bra hela tiden. Konditionen är god och det ska bli spännande och se var jag står på söndag. Planen är att då springa ett lite längre pass (minst en timme i skogen) för första gången på 2 månader. Förhoppningsvis är knät helt bra så jag kan träna på ordentligt i en vecka för att sedan ta det lite lugnare veckan för Gbg-varvet. Fungerar planen så borde jag klara en kilometertid på 5 minuter hela sträckan. Håller inte knät nu på söndag blir det svårt att uppnå någon löpartopp och jag får jag ställa in mig på att bara ta mig runt och försöka njuta av Gbg, fest och två övernattningar hos yngste kusinen och hans tjej.

Mtb
54 minuter
21 kilometer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar