lördag 2 april 2011

Fin runda men...

...fortfarande samma ömhet i knät. Det gör inte ondare än att jag skulle kunna springa på i en och en halv timme. Men borde kanske inte springa alls. Jag vet inte. Ingen förbättring på tre veckor så det är kanske dags att låta doktorn titta på det.

    Det var i alla fall väldigt skönt att komma ut en stund på de fina stigarna utmed stadens rullstensås som går bort mot golfbanan. Tror det är cirka milen ut till golfbanan. Ser fram emot många "tur-och-retur-golfbanan" i sommar. Har tyvärr "tvingats" vända efter 3-4 km de senaste löppassen men ändå njutit av varje steg.

      7.57 km
      44.49 min
      136 puls (75 % av max)

2 kommentarer:

  1. Kul att du springer men tråkigt med knät, helt klart läge att gå till doktorn. Hoppas du har lika bra service där som jag har, har en löpande läkare så han är både förstående och oerhört insatt i knä o led problem.
    Jag har tom fått tips o råd med allt annat runt omkring löpning också, ibland hittar man sådana guldkorn.

    Lycka till....Fryk

    SvaraRadera