söndag 10 april 2011

Löpardiskussion

Kände mig lite mör i kroppen idag efter gårdagens och mitt livs första riktiga montainbikerunda!

Eftersom jag ju sedan tidigare bestämt träff med M klockan 13 idag på golfbanan så blev det en ny tur idag. Trampade på bra och blev ordentligt trött i benen på vägen ut. Sträckan är lite kort men fram och tillbaka blir det dryga 17 km och tar runt 45 minuter (Och jag kan ju alltid ta en extra sväng i framtiden om jag känner för det). Hoppas kunna springa sträckan när knät blir bra.

Jag har för övrigt bestämt att jag inte ska åka bil till golfbanan i år. Jag har skaffat skåp där ute och klubbor och övriga prylar får ligga däri. Men kommer knät igång så blir det nog inte så mycket golf.

För övrigt vill jag tacka S för trevligt samtal om löpning/cykling och annat idag. Alltid givande och roligt att diskutera gemensamma intressen med likasinnade.

17.2 km
46.49 minuter
139 puls (ca 80 av max)

7 par, 1 d-bogey, 1 bogey.
För att vara andra rundan i år
var det ändå stabilt spel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar