fredag 1 april 2011

Ruskigt löparsugen

Snart helg och dags för test av knät. Det känns bra efter att ha testat några korta (600 m) joggturer när jag lämnat och hämtat på dagis denna vecka. Det känns som jag kommer att få börja bygga från grunden igen vilket är inspirerande. För jag vet hur snabbt jag kommer att bygga upp konditionen och styrkan igen. Tre veckor utan ordentlig löpning har förhoppningsvis fått knät att må bra. Testar som sagt i morgon och funkar det inte får jag vila en vecka till. ........................................................................................................... Omaha Beach, Normandie och "the brave men"-skulpturen till minne av de allierades landstigning den 6 juni 1944. Här skulle man kunna springa många mil och samtidigt ägna en tanke åt alla de människor som offrade sina liv för demokratin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar